
Imantas Maciukevičius
MB Studio Kibitz asutaja ja tehniline juht
Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max, V-Ray, Unity3D
sertifitseeritud instuktor ja spetsialist
Tutvu Imantasega …
Imantase tutvumine tarkvaraga sai alguse juba lapsena. Huvitatud esimestest 3D-modelleerimise ja animatsioonitehnoloogiatest ning pühendades palju aega nende teadmiste laiendamisele ja süvendamisele, ei osanud ta arvata, et ühel päeval saab temast Autodeski, Unity3D ja kolmandate osapoolte toodete professionaalne atesteeritud koolitusinstruktor ning ainus Chaos Groupi litsentsitud V-Ray instruktorina Baltimaades omades V-Ray Certified Professional sertifikaate. Tänapäeval ei vii Imantas läbi aga mitte ainult koolitusi eri valdkondades ja erinevates maailma riikides töötavatele spetsialistidele, vaid on ka asutanud oma koolitusstuudio, mille on volitanud Autodesk, Chaos Group ja SketchUp Pro tootjad – STUDIO KIBITZ. Isegi need, kes ei suuda ette kujutada oma projekti töövoo visualiseerimist ilma SketchUp Prota, võivad siit leida sobiva koolitustaseme.
SketchUp Pro tööriistadega alustas Imantas tutvumist peaaegu 8 aastat tagasi ja võib kindlalt öelda, et hoolimata selle tarkvara puudustest, millega Trimble’i meeskond iga-aastaste värskenduste juurutamisega hakkama saab, on see lahendus ainulaadne oma funktsionaalsuse, lihtsuse ja intuitsiooni poolest. Täiesti sobiv nii algajatele kui ka professionaalidele. Nii lihtsate kui ka fotoreaalsete 3D-kujutiste loomiseks.
—
https://www.studiokibitz.com/
https://www.kibitz.lt/
—
Loengu teema: “Sise- ja arhitektuuriprojektide materjalide väljatöötamine „ Substance Designer“ ja „Substance Painter“ „.
Realistlike visuaalide loomine on lahutamatu tänapäevasest protseduurist, mida muidu nimetatakse dünaamilisteks materjalideks. Neid materjale kasutatakse nii reaalajas visualiseerimislahendustes nagu Unreal Engine kui ka tavapärastes visualiseerimisplatvormides nagu V-Ray for SketchUp.
Kuidas luua sisustus- või arhitektuuriprojektides kasutamiseks realistlikke ja eksklusiivseid materjale, mis sobivad kõigile platvormidele, ja miks peaks seda tegema selliste lahendustega nagu Substance Desinger ja Substance Painter, räägibki teile Imantas.
E-seminari teema: “Parimad tavad SketchUpi V-Ray maksimaalseks kasutamiseks sisearhitektuuris”
Sageli juhtub, et 3D-visualiseerimisel V-Ray for SketchUp lahendusega kulub aega ja puudub vajalik paindlikkus, mis võimaldaks luua mitte ainult vajalikke, vaid ka ainulaadseid ja kvaliteetseid materjale. Seda ei juhtuks kunagi, kui sellised töölahendused nagu Substance Designer ja Substance Painter integreeritaks töövoogu, mis võiks aidata viia arenevaid sise- ja arhitektuuriprojekte realismi järgmisele tasandile.
Imantas näitab, kuidas luua Subtance Designeri abil protseduurimaterjale ja kohandada neid olemasolevate 3D-mudelitega ning kuidas neid V-Ray for SketchUp keskkonda üles laadida. See mitte ainult ei tõenda menetlusmaterjalide ainulaadsust ja nende tõhusat kasutamist projektides, vaid proovib seda koos üritusel osalejatega ka praktikas.
—
Lause enda kohta: “Töö ilma planeerimiseta on kui töövoog SketchUpi komponentideta.”